mannurat.com mannurat.com mannurat.com mannurat.com mannurat.com mannurat.com

mannurat.com 8/30/2005

maysa pay a gacela

maysa man pay ngarud a gacela ni federico garcia lorca:

Gacela ti Panaglibas

Napukawko ti bagik iti baybay iti adun a daras
a ti lapayagko napno iti kappuros a sabsabong,
a ti dilak napno iti ayat ken sagaba.
Namin-adun a napukawko ti bagik iti baybay,
kas iti pannakapukawko iti bagik iti puso ti sumagmamano nga ubbing.
Awan ti mangted iti agek
wenno maysa a mangapros iti kaipasngay a maladaga
ket malipatanna ti naulimek a bangabanga dagiti kabalio.
Ta dagiti rosas sapulenda iti rupa
ti ragangirang a langalang ti tulang
ket dagiti ima ti tao awananen rikna
no di mangtulad kadagiti ramut iti sirok ti daga.
Iti pannakapukawko iti bagik iti puso ti sumagmamano nga ubbing,
napukawko ti bagik iti adun a daras iti baybay.
Diak iginggina ti danum, innak a sapsapulek
ti ipapatay a no sadino ti lawag ibusennak.

1 makuna:

idi 12:49 p. m., agosto 30, 2005, Anonymous Anónimo nakunana...

GACELA DE LA HUIDA


Me he perdido muchas veces por el mar
con el oído lleno de flores recién cortadas,
con la lengua llena de amor y de agonía.
Muchas veces me he perdido por el mar,
como me pierdo en el corazón de algunos niños.

No hay noche que, al dar un beso,
no sienta la sonrisa de las gentes sin rostro,
ni hay nadie que, al tocar un recién nacido,
olvide las inmóviles calaveras de caballo.

Porque las rosas buscan en la frente
un duro paisaje de hueso
y las manos del hombre no tienen más sentido
que imitar a las raíces bajo tierra.

Como me pierdo en el corazón de algunos niños,
me he perdido muchas veces por el mar.
Ignorante del agua voy buscando
una muerte de luz que me consuma.

 

Publicar un comentario

<< Home